19 Ocak 2013 Cumartesi

Judith McNaught - Mucize E Kitap indir

Judith McNaught - Mucize
Beni öpmesine izin vermemem gerektiğini biliyordum, bunu biliyordum, ama Nicholas DuVille tarafından öpülseydin, anlardın. 
Gülümsemesini görseydin veya kahkahasını duysaydın, anlardın. 
Yeniden gülümsemesini görmeyi ve kahkahasını duymayı o kadar arzuluyorumki. 
Bir şekilde her şeyi düzeltmek istiyorum. 
Arzuluyorum ve arzuluyorum ve arzuluyorum. Ve sonra ağlıyorum…

Bütün bu evlenme bahsinden ve annesinin ısrarlarından bıkmıştı. 
Bahçeden geçti, annesinden ve getirdiği adaylardan nasıl kurtulabileceğini düşünmek için sessiz bir yer buldu.

Evlenmesi için başının etini yiyen, kimsenin sevmediği entrikacı bir anneyle,
Julianna Skeffington istediği hayatı yaşaması için tek bir umudu olduğunu biliyordu:
tamamen ve geri dönüşü olmayacak şekilde itibarını mahvetmek.

Hem böylece Nicholas DuVille’i de aklından çıkarabilirdi.

Format: Pdf

Boyut: 363Kb

Yandex.Disk

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Yandex.Metrica