19 Ocak 2013 Cumartesi

John Mc Donald - Pembe Çakal E Kitap indir


John Mc Donald - Pembe Çakal

Bir mevsim daha sona eriyordu. 
Mayıs ortasında güneşin çıplak omuzlarıma iğneler saplarcasına kızgın olduğu bir gündü. 
Kan ter içindeydim. Bir haftadır teknemin lambrilerinden 
birinin çürümeğe yüz tuttuğunu fark ettiğim halde bunu hiç düşünmemeğe çalışıyordum. 
Sonunda aletlerimi çıkarıp güzel bir parça maun kereste aldım; keskin bir testereyle arızalı bölmeyi onarmağa koyuldum.
McGee için berbat bir yaz geçeceğine inanmıştım. 
Gösterişli bir yaz olamayacaktı. Bunun için yeterli ekmek yoktu. 
Ama elde olanı idareli kullanmak bir mevsimi geçirmeme yetecekti. 
Acil işler için ayrılan sermayeye dokunmamak kaydıyla tabii.

Format: Pdf

Boyut: 7.9Mb Apk

IDrive

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Yandex.Metrica