18 Mayıs 2013 Cumartesi

Laurell K. Hamilton - Kaçık Kafe E Kitap indir

Laurell K. Hamilton - Kaçık Kafe
"Lanet olsun, yaşıtlarımdan çıkacak birini bile bulamayan pek çok kadın tanıyordum. Richard’a kadar ben de onlardan birisiydim. Şehrin Vampir Efendisi’yle sıradan birisiymiş gibi çıkmayı hayal bile edemiyordum. Onunla sevişmeyi hayal edebiliyordum ama çıkmayı edemiyordum."


Bir kafada olağanüstü olaylar uzmanı... Hem animatör, hem de vampir avcısı. Anita Blake. Kötülerle dolu dünyadaki iyilerden birisi. Anita yerel kurtadam sürüsünün liderine aşık oluyor. Bu güne kadar hayatta kalmıştı ama bu aşk ölümüne yol açabilirdi...

"Yetişkinlere yönelik bir Buffy the Vampire Slayer...
Hareket hiç durmuyor."

Format: Pdf

Boyut: 36.2Mb

Yandex.Disk

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Yandex.Metrica