6 Şubat 2013 Çarşamba

Melissa P. Yatmadan Önce 100 Fırça Darbesi E Kitap indir

Melissa P. Yatmadan Önce 100 Fırça Darbesi
Aynaya yansıyan görüntümü beğenerek izliyorum. Çizgileri belirginleşen bedenime, gittikçe biçimlenen ve kendilerinden eminlermiş gibi duran kaslarıma ve tişörtümün altından uçları gözüken ve her hareketimde hafifçe devinen göğüslerime baktıkça hayran kalıyorum.

Küçüklüğümden beri, evde annemin
hiç sakınmadan çıplak dolasması nedeniyle,
erişkin bir kadın bedeni benim için bilinmeyen bir seydegil.
Ancak tüyler kuytu bir orman gibi "Gizem"i koruyorve gözlerden uzak tutuyor. Sıkça aynaya yansıyan
görüntümden gözümü ayırmaksızın parmaklarımdan birini usulca sokuyorum ve aynada begeni ile bakan
sevecen bakışlarımı yakalıyorum. Kendimi gözleme eylemi o denli güçlü ve odenli hos ki aniden fiziksel bir
hazza dönüsüyor ve ardındanbir dürtü ile tetiklenen anlık bir sıcaklık ve titreme hissediyorum..

Format: Pdf

Boyut: 1.2Mb

Yandex.Disk

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Yandex.Metrica